Menu BIP
„GRYDAKTYKA NA ZAJĘCIACH KOMPUTEROWYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ”
Innowacja powstała na podstawie obserwacji zainteresowania dzieci grami komputerowymi i wideo. Niestety nie zawsze te zainteresowanie ma dobry kierunek i często prowadzi do negatywnych skutków w wychowaniu dziecka. Innowacja ma na celu wykorzystanie pozytywnych cech gier komputerowych i wideo oraz wykorzystanie ich w celach edukacyjnych, by uatrakcyjnić zajęcia w szkole, zmotywować słabszych uczniów do nauki (różne poziomy gier) i nakierować uczniów na pozytywne użytkowanie gier, nie tylko jako forma zapełniania czasu, ale także jako możliwość rozwoju swoich zainteresowań.
Drugim czynnikiem powstania innowacji było otrzymanie informacji na temat pilotażu rozwijającego kompetencje cyfrowe w zakresie programowania, bezpiecznego, efektywnego i odpowiedzialnego korzystania z gier komputerowych i wideo, a także zapewnienie szkołom materiałów obejmujących edukacyjne gry komputerowe.
Dzieci zwłaszcza w czasie zdalnego nauczania były zachęcane do uczenia się poprzez ciekawe gry edukacyjne, portale czy strony www. Efektem wykorzystywania gier było zwiększenie zainteresowania dziecka prezentowanym tematem i utrwalenie zdobytej wiedzy.
Drugim czynnikiem powstania innowacji było otrzymanie informacji na temat pilotażu rozwijającego kompetencje cyfrowe w zakresie programowania, bezpiecznego, efektywnego i odpowiedzialnego korzystania z gier komputerowych i wideo, a także zapewnienie szkołom materiałów obejmujących edukacyjne gry komputerowe.
Dzieci zwłaszcza w czasie zdalnego nauczania były zachęcane do uczenia się poprzez ciekawe gry edukacyjne, portale czy strony www. Efektem wykorzystywania gier było zwiększenie zainteresowania dziecka prezentowanym tematem i utrwalenie zdobytej wiedzy.
Banery dolne
Galeria zdjęć
Nasza galeria